Babette van der Kaag | Programmamanager Klantbeleving | Vidomes

“Bij Vidomes werken we hard aan het verbeteren van de klantbeleving. K2 heeft ons geholpen in dit traject om klantgroepen te identificeren die ons vervolgens in staat stellen om de klantreizen te ontwikkelen voor deze klantgroepen. Voor de implementatie van de klantreizen heeft K2 adviezen uitgebracht die onze organisatie verder helpen. Inmiddels is onze klanttevredenheid toegenomen en zit het verbeteren van de klantbeleving in de gehele organisatie verankerd!”

Peter de Haas | Digital Development Director – New Skool Media

“Een uitgeverij is de misschien wel de meest dynamische bedrijfstak die je kunt verzinnen. Als mediabedrijf veranderen we continu mee met nieuwe trends en technologie. Het aantal kanalen waarop we actief zijn stijgt elke dag. Ook het klantenbestand verandert van print naar digitaal en raakt steeds meer gefragmenteerd. In K2 Marketing hebben we een prima partner gevonden om onze berg historische en recente data in kaart te brengen, op te schonen en te kanaliseren naar de relevante stakeholders in onze organisatie. We hebben samen een ambitieus maar haalbaar doel geformuleerd en zijn inmiddels trots op het resultaat: een nieuw Customer Lees verder

Jeroen Coenen | Head of Marketing & Communications – MeteoGroup

“De introductie en implementatie van marketing automation was echt teamwerk. Gezamenlijk customer journey’s gedefinieerd, data infrastructuur bepaald en de gehele organisatie erbij betrokken. De eerste campagne voelde als leren fietsen; ze rennen nog even met je mee, totdat het team vertrouwd is met de nieuwe manier van werken en zelfstandig verder kan”