Afgelopen dinsdag 26 juni 2019 hebben wij voor Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) de sessie over Marketing Automation ‘Maturity’ begeleid.

De middagvoorzitter was K2-er Ruud de Bruijn en wij hadden vanuit ons klanten netwerk Coen Wiers van Rabobank gevraagd om te delen waar zij staan qua ‘Maturity’ van Marketing Automation. Een interessante en inzichtelijke sessie waarbij, vanuit onze partner Oracle, Alex Ballering als spreker een verhaal vertelde over Benu Apotheken. Het contrast qua ‘Maturity’ was interessant om te zien. Twee grote bedrijven en beide in een totaal andere fase van ‘Maturity’. Wij gaan in de toekomst meer sessies organiseren over Marketing Automation en de ontwikkelingen in dit vakgebied. Wil je daarbij zijn? Mail ons dan: dialoog@k2marketing.nl. #marketingautomation #k2oracle #ma_maturity

 

Marketing Automation Maturity Marketing Automation Maturity Marketing Automation Maturity Marketing Automation Maturity Ruud de Bruijn K2 Marketing, Marketing Automation Maturity