Haal je de juiste inzichten uit je data? Is jouw marketing (nog niet) data gedreven?

Je wilt op eenduidige wijze inzicht krijgen in het gedrag van jouw klanten maar de data staat overal verspreid en blijkt moeilijk te analyseren. Dus hoe krijg je alle deze data bij elkaar? En hoe krijg je vervolgens de gewenste inzichten in het gedrag van jouw klanten?

Met de data integratie oplossingen van K2 Marketing en de hulp van onze ervaren data analisten krijgt jouw organisatie de juiste inzichten op je eigen data en laat de data voor jouw werken.

Marketing Databases

Groei, veranderingen in de organisatie en nieuwe communicatiekanalen hebben grote invloed op de manier van data verzamelen en organiseren. K2 Marketing ontwerpt en ontwikkelt succesvol databases voor bedrijven en organisaties uit verschillende segmenten. Na zorgvuldig onderzoek en overleg vinden we de optimale structuur waarmee jouw organisatie aan de slag kan. Klantgedrag wordt nu inzichtelijk door dashboards, rapportages en analyses.

Marketing Data Analyse

Door Marketing Data Analyse ontwikkelen we segmentaties, profielen en voorspellende modellen. Zo maken we de stap van data naar inzicht. Met dit inzicht kun je de klantcontactstrategie bepalen en meer grip krijgen op de customer life cycle.

Omgaan met data

Wij begrijpen big data. Maar alleen door ons echt te verdiepen in onze opdrachtgevers kunnen we meedenken en meebouwen aan een passende data omgeving. Daarom mag je een oplossing verwachten die geschikt is voor jouw plannen, ambities, cultuur en budget.

Ook realiseren we ons dat we werken met gegevens van klanten van onze opdrachtgevers. Data zijn een gedigitaliseerde weergave van menselijk gedrag. Dus gaan we voorzichtig en respectvol om met data mining. We houden rekening met wettelijke bepalingen (AVG), data privacy & security.

Blijf elke maand op de hoogte via onze nieuwsbrief