Met trots kan ik melden dat wij samen met Oracle de eerste sessie van de Customer & Marketing Executive Talks hebben georganiseerd.

Het thema van deze CME Talk was “Strategische klantfocus in een Agile tijdperk”.

Hierbij heeft Dorkas Koenen (CMO Rabobank) de Agile transitie toegelicht die zij binnen de Rabobank nu meemaken en welke gevolgen deze heeft voor het Chapter Marketing.

Daarna heeft Rien Brus (Global VP Customer Strategy Aegon) verteld over de ontwikkelingen binnen Aegon waarbij een traditioneel productgerichte organisatie veranderd in een organisatie met een strategische klantfocus.

Het event is door de deelnemers als zeer positief ervaren. De kleine setting heeft erg uitgenodigd om te sparren en in te zoomen op de interesses van de aanwezigen.

Daarom hebben wij, Oracle en K2, besloten om dit soort events onder de noemer “Customer & Marketing Executive Talks” in de toekomst te blijven organiseren.

De volgende CME Talk zal plaatsvinden in oktober 2019.

Als je eerder niet bent uitgenodigd en hier wel voor uitgenodigd wil worden, stuur dan een e-mail naar dialoog@k2marketing.nl. Indien je eerder al bent uitgenodigd dan hoef je niks te doen.