Wie zijn jullie klanten en wat drijft hen? De juiste benadering vinden wordt steeds complexer. Want dé klant bestaat niet meer: specifieke klantkennis en -segmentatie zijn cruciaal.

Door digitale ontwikkelingen verandert klantgedrag steeds sneller en worden klanten steeds assertiever.

Het CX-programma van K2 Marketing kan klant- en prospectgroepen segmenteren, customer journeys ontwikkelen voor de belangrijkste klantgroep(en) en een eerste implementatie traject uitvoeren. Wij zijn tot in detail op de hoogte van de nieuwste digitale mogelijkheden en bijbehorend wetgeving.

We werken outside-in: vanuit nieuwe klantinzichten richten we ons ook op organisatieontwikkeling. Een win-win situatie voor zowel je klanten als jullie eigen organisatie!

Blijf elke maand op de hoogte via onze nieuwsbrief

Onze werkwijze

Klantsegmentatie: klantgroepen en persona’s ontwikkelen

  1. Klantinterviews
  2. Klantdata analyse en deskresearch
  3. Medewerkers klantcontactinterviews

Customer journeys: gericht op de klantgroepen

  1. Belangrijkste customer journey voor belangrijkste klantgroep ontwikkelen
  2. Externe klantreis en interne customer journey ontwikkelen tot één customer journey
  3. Customer journey aanpassen voor de verschillende klantgroepen

Customer journey organisatie implementatie

  1. Ideeën uit customer journeys prioriteren
  2. Kortcyclisch verbeterideeën implementeren
  3. Structurele customer journey-verbetering borgen