Customer Experience (CX) is de wijze waarop jouw klanten alle interacties met jouw organisatie ervaren, via alle communicatiekanalen. Wij helpen je om jouw klanten die positieve ervaring te geven. Dat doen we door middel van ons CX programma.

Het CX-programma van K2 Marketing kan klant- en prospectgroepen segmenteren, customer journeys ontwikkelen voor de belangrijkste klantgroep(en) en een eerste implementatie traject uitvoeren. Tevens stellen we samen vast hoe de klantgerichtheid het beste structureel georganiseerd kan worden. Dit doen we door het geven van trainingen, workshops en coaching on the job.

We werken outside-in: vanuit nieuwe klantinzichten kijken we ook naar de manier waarop jouw organisatie is ingericht. Beter klantgericht organiseren betekent ook beter samenwerken in een efficiëntere organisatie. Een win-win situatie voor zowel je klanten als jullie eigen organisatie!

“You can’t transform something you don’t understand. If you don’t know and understand what the current state of the customer experience is, how can you possibly design the desired future state?” – Annette Franz

Onze diensten

Klantsegmentatie: klantgroepen en persona’s ontwikkelen
  1. Medewerkers klantcontactinterviews
  2. Klantdata analyse en deskresearch
  3. Klantinterviews
Customer journeys: gericht op de klantgroepen
  1. Belangrijkste customer journey voor belangrijkste klantgroep ontwikkelen
  2. Externe klantreis en interne customer journey ontwikkelen tot één customer journey
  3. Customer journey aanpassen voor de verschillende klantgroepen
Customer journey organisatie implementatie
  1. Ideeën uit customer journeys prioriteren
  2. Kortcyclisch verbeterideeën implementeren
  3. Structurele customer journey-verbetering borgen

Blijf elke maand op de hoogte via onze nieuwsbrief