Haal met onze Customer Data Platform- en Data Analyse-oplossingen de juiste en relevante inzichten uit je data. Je wil inzicht krijgen in het gedrag van jouw klanten op basis van beschikbare data. Dan is het van belang dat deze toegankelijk worden om de juiste analyses te kunnen maken. Hoe organiseer je je data? En hoe vind je de gewenste inzichten in het gedrag van jouw klanten, op basis van data analyse?

K2 Marketing kan hierbij helpen. Zo krijgt jouw organisatie de juiste inzichten en laten wij de data voor jou werken.

Onze diensten

Customer data platform

K2 maakt een Customer Data Platform (CDP) waar we data uit alle beschikbare interne en externe bronnen ontsluiten. Hiermee verkrijgen we een compleet klantprofiel. Deze data moet bij voorkeur open ontsloten worden (API’s) zodat je er in diverse andere omgevingen gebruik van kunt maken.

K2 levert een data-only CDP met Service Level Agreement (Beheer&Onderhoud) en optioneel campaign management. Hiervoor beschikt K2 over de K2 Marketing Automation Cloud (K2 MAC) oplossing of een van de campaign management oplossingen van haar partners.

Data analyse

Door Data Analyse toe te passen, ontwikkelen we:

  1. Segmentaties
  2. Profielen
  3. Voorspellende modellen

Zo maken we de stap van data naar inzicht, al dan niet met behulp van AI en machine learning. Met dit inzicht kun je de klantcontactstrategie bepalen en meer grip krijgen op de customer life cycle. Ook gerichte automated reporting op basis van Data Analyse behoort tot de mogelijkheden.

Blijf elke maand op de hoogte via onze nieuwsbrief