Home  /  Marketingadvies  /  KlantCentraal

KlantCentraal™

K2 Marketing KlantCentraal

Een langdurige relatie aangaan en onderhouden met uw klant vereist een échte klantgerichte organisatie. In denken en doen, in sturing van de processen en continue dataverrijking. Maar hoe pakt u deze klantcontactstrategie aan? Is de kennis daarvoor in huis? En de mankracht? Geen zorgen, wij pakken deze uitdaging graag samen met u op en leiden uw organisatie van productgericht naar klantgericht. Ons unieke KlantCentraalTM programma zetten we daarvoor in. Een effectieve aanpak volgens een beproefde methodiek met bewezen succes.

Alles in huis voor een geslaagde expeditie
Veel organisaties werken nog productgericht, ook al hebben ze zelf het idee dat de klant centraal staat. Niets is minder waar. Want wie is die klant? Wat wil en verwacht hij? Welk onderscheidend gedrag vertonen de diverse klantgroepen? Welke KPI’s zijn er bepaald?

Het antwoord op al deze en andere vragen halen we tijdens de expeditie KlantCentraalTM boven water. En ook stellen we samen vast wat daarvoor nodig is. Ons team van professionele klimmers rust niet eerder dan dat het doel is bereikt: een échte klantgerichte organisatie die zorgt voor optimalisering van de resultaten.

Wilt u meer weten over ons succesvolle KlantCentraalTM programma? Neem dan contact met ons op. We komen graag naar u toe om deze klantgerichte expeditie in alle facetten toe te lichten, bijvoorbeeld aan de hand van deze KlantCentraal case bij de Belastingdienst.