Marketing Tools

Marketing Automation Platforms

Automatiseer Marketingcampagnes, verkrijg inzicht in doelgroepen en genereer kwalitatieve leads

K2 Marketing gaat voor de top. Dat vraagt ook om kwaliteit en effectiviteit van het Marketing Automation platform. Daarom bevelen wij u deze vier Marketing Automation platforms van harte aan, waarmee wij samen met u de basis leggen voor een échte klantgerichte organisatie.

IBM Watson Campaign Automation

Dit is het marketing automation platform van IBM, voorheen bekend als Silverpop en IBM Marketing Cloud. Het geeft diepgaand inzicht in de klant, gebaseerd op feitelijk gedrag. Dankzij de intuïtieve engagement engine worden klanten tijdens hun hele aankoopproces getrakteerd op een positieve beleving. Een belangrijke voorwaarde om van de prospect een klant te maken.

Mautic

Met grote trots presenteren wij u ons eigen Marketing Automation platform. Dit biedt organisaties een scala aan mogelijkheden om het contact met de doelgroep te professionaliseren. Het is gebaseerd op het open source platform Mautic, plus onze kennis en ervaring. Talloze ontwikkelaars wereldwijd verbeteren het platform continu. Dat maakt het dynamisch, gebruiksvriendelijk, flexibel en professioneel.

Selligent

Het Selligent platform stelt marketeers in staat om te communiceren met de consument op basis van relevante inzichten. De technologie is gebouwd om onze Consumer-First Marketing filosofie te ondersteunen. Met Selligent kunnen organisaties de kloof tussen big data en campagne-uitvoering in real-time overbruggen en zo waardevolle interacties over verschillende kanalen faciliteren.

Eloqua

K2 Marketing is Silver Partner van Oracle Eloqua. Eloqua focust zich op het automatiseren van het hele lead generation proces. Daarnaast is het zeer uitgebreide software met veel tools en intergraties met derde partijen, hetgeen zorgt voor controle en inzicht in campagnes en leads. Workflows zijn zeer uitgebreid en kennen veel functionaliteiten. De gegevens worden opgeslagen in Europa.