Onze Blog

VEGA-LIFE

VEGA-LIFE Begin 2021 kwamen we met elkaar via Linkedin in contact. Uit dat contact kwam naar voren dat Vega-Life op zoek was naar een partij om meer omzet te gaan halen uit hun online shop met de hulp van data en technologie. De aanpak en visie van K2 Marketing is om...

Lees meer

Welke werkmethodiek gebruik jij?

Als het gaat om effectief werken, zijn gestructureerde werkmethodieken essentieel. Ze bieden teams een raamwerk om taken te organiseren, samen te werken en resultaten te behalen. In deze blogpost vergelijken we zes populaire werkmethodieken en bespreken we hoe wij te...

Lees meer

De relevantie van pains en gains bij een doelgroep

Waarom zijn deze inzichten belangrijk? Als marketeer is het je taak om je doelgroep te begrijpen. Je wilt weten wat hun drijft, wat hun uitdagingen zijn (pains) en waar ze naar streven (gains). Waarom is dit zo cruciaal? Omdat je op deze manier effectievere...

Lees meer

Waarom wij kiezen voor Mautic

Wat is Mautic? Mautic is een veelzijdig marketingautomatiseringsplatform, bekend om zijn flexibiliteit en aanpasbaarheid aan de behoeften van bedrijven. Het platform is beschikbaar in meer dan 35 talen en wordt wereldwijd gebruikt. Een van de belangrijkste voordelen...

Lees meer

De consument is aan zet, maar de data nog meer…

De consument is aan zet, maar de data nog meer... Organisaties die gebruikmaken van e-commerce platformen kunnen veel nieuwe businesskansen creëren door de integratie van deze platformen met marketing automation oplossingen. Door de toenemende hoeveelheid data van...

Lees meer

Interview met Arnout Kelderman

Een interview met Arnout Kelderman K2 Marketing is opgericht door Arnout Kelderman met het idee om een eigen onderneming te starten.  Arnout wilde dit graag doen op een vakgebied waar zijn interesse ligt. Zo heeft hij zich altijd al geïnteresseerd in data gedreven...

Lees meer

Kies je voor ChatGPT of het delen van unieke kennis?

Kies je voor ChatGPT of het delen van unieke kennis? Tegenwoordig kun je alles aan een intelligente computer vragen, zoals ChatGPT van OpenAI, en gelijk antwoord krijgen. Een interessante ontwikkeling, want dit soort AI-gedreven technologie kan niet alleen content...

Lees meer

“Elke dag bevlogen naar werk…”

Een interview met Erik van der Pasch Dit is het persoonlijke verhaal van Erik van der Pasch, Customer Success Manager en Managing Partner bij K2 Marketing. De pakkende uitspraak in de titel is ook van hem. In 2020 werd hij onderdeel van ons team. Waarom hij dat deed,...

Lees meer

Financieel dienstverlener Amolé

Wij zijn in actie gekomen voor AmoléFinancieel dienstverlener Amolé maakt boekhouden leuk en fiscaal gemakkelijk voor mkb-klanten.Allemaal met als doel om hun klanten succesvol te laten ondernemen. “Kennis delen met onze klanten en ervoor zorgen dat ze voor hen...

Lees meer

Waarom K2

Onze Expertise

Acquisitie

Haal meer en betere klanten binnen via een altijd draaiende acquisitie Journey.

Cross- & Upselling

Bedien bestaande klanten optimaal met goed matchende aanbiedingen.

Retentie

Houd je klanten binnenboord. De inzet van data en slimme automatisering zorgen ervoor dat klanten langer bij jou blijven.

Recruitment & Detachering

Selecteer en benader de juiste personen in de markt om personeel te vinden of te detacheren.

Automatisering

Onze versie van Mautic (K2 MAC) maakt maatwerk Journeys automatiseren mogelijk. Van acquisitie tot en met nieuw talent vinden.

 
   

Plan vrijblijvend jouw kennissessie

Wij ontzorgen je op het gebied van commerciële processen. Geautomatiseerde en slim ingerichte customer journeys zorgen voor gewenste bedrijfsresultaten op een efficiënte en effectieve manier.

Bij onze customer journeys richten we reeksen van interacties af op het behalen van jouw bedrijfsdoelen. Hierin staat data en automatisering centraal.

Plan vrijblijvend een kennissessie in om te kijken wat customer journeys jouw bedrijf kunnen opleveren. Wanneer komt de kennismaking je uit?

.

Nieuwsbrief

Stay in Touch