Marketing technologie: door de bomen het bos niet meer zien

By Lode Broekman 1 jaar agoNo Comments
Home  /  customer journey  /  Marketing technologie: door de bomen het bos niet meer zien

Marketing technologie: door de bomen het bos niet meer zien

Marketing Technologie 2017

Jaarlijks wordt er een overzicht gemaakt van aanbieders van Marketing Technologie software. In zes jaar tijd is dit overzicht van zo’n 150 aanbieders (2011) naar zo’n 5000 aanbieders (2017) gegroeid. Voor organisaties is het steeds moeilijker om in dit speelveld de juiste keuzes te maken qua tooling. Wat hebben wij nodig en waarom? Welke alternatieven zijn er? Iedereen kent de verwijzing naar ‘de Ferrari waar een VW Golf ook had volstaan’. K2 Marketing helpt organisaties bij het maken van de juiste keuzes door een Data Eco-Systeem Analyse. Eerst brengen we de huidige architectuur in kaart en bespreken we de ambitie: wat wil men bereiken? Vervolgens schetsen wij de gewenste inrichting en via welke route deze ‘top’ bereikt kan worden. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Geen blog meer missen?
Schrijf je in voor ‘Op de Hoogte‘, de nieuwsbrief van K2 Marketing.

Categories:
  customer journey, database marketing, inbound marketing, k2 marketing, marketing automation
this post was shared 0 times
 000
About

 Lode Broekman

  (57 articles)

Lode Broekman (1965) is een resultaatgerichte organisatieadviseur, met ruim 25 jaar ervaring in (online) marketing en communicatie. Hij is erkend Senior Marketing Professional (SMP). Hij staat bekend om zijn klantgerichte en pragmatische oplossingen en zijn boeiende presentaties. Kernwaarden: oog voor de beste oplossing voor de klant, resultaatgericht, collegiaal (teamspeler), stressbestendig, flexibel en zeer pragmatisch ingesteld. Hij heeft een voorliefde voor het vertalen van een concept naar de markt via interactieve marketing, campagnemanagement en CRM.

Leave a Reply

Your email address will not be published.