Persbericht – Robert-Jan van Nievelt treedt toe tot K2 Marketing

By Lode Broekman 2 jaar agoNo Comments
Home  /  k2 marketing  /  Persbericht – Robert-Jan van Nievelt treedt toe tot K2 Marketing

Robert-Jan van Nievelt is toegetreden tot het team van K2 Marketing. In de rol van Senior Marketing & CRM Consultant zal Van Nievelt zich vooral richten op de verdere ontwikkeling en verkoop van de CRM & Marketingadvies activiteiten van het bureau.

De afgelopen jaren werkte Robert-Jan van Nievelt als Senior Marketing Manager bij Terberg Leasing en als Manager Marketing & Fundraising bij Cordaid. Met ingang van 1 februari 2017 heeft Van Nievelt zich aangesloten bij K2 Marketing.

K2 Marketing helpt organisaties met gericht advies en ondersteuning op het gebied van Klantdata, Klantcontact strategieën, Customer Journey’s, Marketing Intelligence en Marketing Automation. De kracht van K2 Marketing ligt in de combinatie van het denken én doen voor structureel betere resultaten in klanttevredenheid, klanten uitbouwen en klanten werven. K2 Marketing beschikt over strategische en technische specialisten en is al jaren werkzaam in vele branches. Daarnaast zijn zij zeer actief als bemiddelingsbureau voor Senior Interim Marketeers.

Arnout Kelderman, oprichter van K2 Marketing, is erg blij met de toetreding van Robert-Jan. “Ik ken Robert-Jan al jaren en ben zeer onder de indruk van zijn marketingkennis en ervaring. Met zijn komst zet K2 Marketing een flinke stap vooruit.”

“Deze stap sluit goed aan bij mijn ambitie om weer meer vanuit een adviesrol mijn marketingkennis te kunnen delen”, zegt Van Nievelt over zijn motivatie om voor K2 Marketing te kiezen. “Om aan te kunnen sluiten bij een professioneel adviesbedrijf met enthousiaste partners en medewerkers, dat is voor mij een kans die ik niet voorbij wil laten gaan. Graag help ik mee om de goede resultaten van de afgelopen jaren te verbeteren.”

Kelderman voegt toe dat Van Nievelt ook op persoonlijk vlak goed past bij K2 Marketing. “Iemand met humor, die van aanpakken houdt en zijn sporen verdiend heeft”. K2 Marketing groeit gestaag, in omzet en aantallen medewerkers. Eind 2016 sloot Rishi Thakoerdat aan als Senior Campaign Developer. In dat kennisgebied zijn binnenkort meer aanvullingen op personeel vlak te verwachten. Daarnaast wordt de interimtak ook versterkt met een extra recruiter. Kelderman: “Stilstand is achteruitgang, ook tijdens een beklimming. Daarom versterken we ons expeditieteam, op weg naar de top”.

Categories:
  k2 marketing, partner
this post was shared 0 times
 000
About

 Lode Broekman

  (57 articles)

Lode Broekman (1965) is een resultaatgerichte organisatieadviseur, met ruim 25 jaar ervaring in (online) marketing en communicatie. Hij is erkend Senior Marketing Professional (SMP). Hij staat bekend om zijn klantgerichte en pragmatische oplossingen en zijn boeiende presentaties. Kernwaarden: oog voor de beste oplossing voor de klant, resultaatgericht, collegiaal (teamspeler), stressbestendig, flexibel en zeer pragmatisch ingesteld. Hij heeft een voorliefde voor het vertalen van een concept naar de markt via interactieve marketing, campagnemanagement en CRM.

Leave a Reply

Your email address will not be published.