Vijf pijlers van data-driven marketing

By Lode Broekman 1 jaar agoNo Comments
Home  /  database marketing  /  Vijf pijlers van data-driven marketing

data-drive marketingEr is steeds meer data beschikbaar. Maar dat betekent niet dat alle data even waardevol is. Het betekent ook niet dat de hoeveelheid relevante informatie gelijke tred houdt met de toename van beschikbare data. Bij K2 Marketing werken we met onze klanten aan de transitie van data naar betekenisvolle informatie en ondersteunen wij u bij de juiste toepassing ervan. Data-driven marketing leunt op een aantal principes. Vijf ervan worden in het artikel “The five fundamentals of data-driven marketing” behandeld. Mooie quote” “You can’t quantify poetry”, oftewel: niet alleen de data, maar ook de menselijke toevoeging is nodig voor succesvolle marketing.

Categories:
  database marketing, k2 marketing
this post was shared 0 times
 000
About

 Lode Broekman

  (57 articles)

Lode Broekman (1965) is een resultaatgerichte organisatieadviseur, met ruim 25 jaar ervaring in (online) marketing en communicatie. Hij is erkend Senior Marketing Professional (SMP). Hij staat bekend om zijn klantgerichte en pragmatische oplossingen en zijn boeiende presentaties. Kernwaarden: oog voor de beste oplossing voor de klant, resultaatgericht, collegiaal (teamspeler), stressbestendig, flexibel en zeer pragmatisch ingesteld. Hij heeft een voorliefde voor het vertalen van een concept naar de markt via interactieve marketing, campagnemanagement en CRM.

Leave a Reply

Your email address will not be published.