Marketingstrategie in een digitale economie

By Lode Broekman 2 jaar agoNo Comments
Home  /  k2 marketing  /  Marketingstrategie in een digitale economie

marketing strategieHet gedrag van afnemers is veranderd. ‘Vroeger’ konden organisaties een marketingstrategie opstellen, vervolgens campagnes uitrollen, afwachten wat de resultaten waren en daarna aanpassen indien nodig. In de digitale economie is alles veranderd. De manier waarop we samenwerken, de manier waarop we kopen, de manier waarop we gebruiken en de manier waarop we interacteren. Dit maakt dat marketingstrategieën vernieuwd moeten worden, opnieuw uitgedacht, getest en aangepast. In het artikel “Rethinking Market Strategy In A Digital Economy” wordt deze ontwikkeling beschreven, inclusief voorbeelden.

Categories:
  k2 marketing, marketingstrategie
this post was shared 0 times
 000
About

 Lode Broekman

  (57 articles)

Lode Broekman (1965) is een resultaatgerichte organisatieadviseur, met ruim 25 jaar ervaring in (online) marketing en communicatie. Hij is erkend Senior Marketing Professional (SMP). Hij staat bekend om zijn klantgerichte en pragmatische oplossingen en zijn boeiende presentaties. Kernwaarden: oog voor de beste oplossing voor de klant, resultaatgericht, collegiaal (teamspeler), stressbestendig, flexibel en zeer pragmatisch ingesteld. Hij heeft een voorliefde voor het vertalen van een concept naar de markt via interactieve marketing, campagnemanagement en CRM.

Leave a Reply

Your email address will not be published.