Customer Journeys, ook met versnipperde klantdata

By Lode Broekman 1 jaar agoNo Comments
Home  /  customer journey  /  Customer Journeys, ook met versnipperde klantdata

customer journeyEen Customer Journey in kaart brengen is vaak al een lastige beklimming. Als de beschikbare klantdata dan vervolgens ook nog eens versnipperd is over diverse bronnen, wordt het er niet makkelijker op. Maar slechts weinig organisaties slagen erin data over klantgedrag om te zetten in klantwaarde. Hoe krijgen organisaties dit op orde? Dat is in het interessante artikel Customer Journey in kaart op AG Connect te lezen.

Categories:
  customer journey, database marketing, k2 marketing
this post was shared 0 times
 000
About

 Lode Broekman

  (57 articles)

Lode Broekman (1965) is een resultaatgerichte organisatieadviseur, met ruim 25 jaar ervaring in (online) marketing en communicatie. Hij is erkend Senior Marketing Professional (SMP). Hij staat bekend om zijn klantgerichte en pragmatische oplossingen en zijn boeiende presentaties. Kernwaarden: oog voor de beste oplossing voor de klant, resultaatgericht, collegiaal (teamspeler), stressbestendig, flexibel en zeer pragmatisch ingesteld. Hij heeft een voorliefde voor het vertalen van een concept naar de markt via interactieve marketing, campagnemanagement en CRM.

Leave a Reply

Your email address will not be published.