De 5 fasen van Inbound Marketing

By Lode Broekman 2 jaar agoNo Comments
Home  /  inbound marketing  /  De 5 fasen van Inbound Marketing

inbound-marketing-explained-in-5-steps-600x387Inbound marketing. Geen hype meer, maar een onderwerp met een hoge prioriteit voor marketeers. Op Bijgespijkerd worden 5 fasen voor succes met Inbound Marketing uiteen gezet.

  1. Aantrekken van leads
  2. Converteren van leads naar prospects
  3. Prospects verleiden naar kopers
  4. Kopers koesteren
  5. Van kopers naar promotor
Categories:
  inbound marketing, k2 marketing
this post was shared 0 times
 000
About

 Lode Broekman

  (58 articles)

Lode Broekman (1965) is een resultaatgerichte organisatieadviseur, met ruim 25 jaar ervaring in (online) marketing en communicatie. Hij is erkend Senior Marketing Professional (SMP). Hij staat bekend om zijn klantgerichte en pragmatische oplossingen en zijn boeiende presentaties. Kernwaarden: oog voor de beste oplossing voor de klant, resultaatgericht, collegiaal (teamspeler), stressbestendig, flexibel en zeer pragmatisch ingesteld. Hij heeft een voorliefde voor het vertalen van een concept naar de markt via interactieve marketing, campagnemanagement en CRM.

Leave a Reply

Your email address will not be published.